Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/h101086/domains/golestanwave.ir/public_html/plugins/system/ws_blankgallery/ws_blankgallery.php on line 39
اگر از روترهای بی‌سیم متنفر هستید؛ این دستگاه را بخرید!
SJ Kay - шаблон joomla Joomla

اغلب اوقات روتری که ISP شما در اختیارتان می‫گذارد اصلا محصول با کیفیت و پیشرفته‫ای نیست. معمولا محصولاتی که آن‫ها پیشنهاد می‫دهند محصولاتی بسیار معمولی و پایین‫تر از حد انتظار هستند که به‫هیچ عنوان رضایت مشتری را جلب نمی‫کند، اما متأسفانه اکثر اوقات این مسئله به کاربر تحمیل می‫شود.

اگر از سرعت روتر و طیف پشتیبانی آن راضی نیستید، می‫توانید یک راست به سراغ روتر Nighthawk X6 AC3200 از شرکت نت‫گیر (Netgear) بروید، روتری که به گفته خود شرکت نسل بعدی روترها خواهد بود. ولی اگر نمی‫خواهید خیلی هزینه بکنید روتر وای‫فای 199.99 دلاری Amped AC1750 TAP-R3 که هم صفحه لمسی دارد و هم از قدرت بالایی برخوردار است می‫تواند انتخاب میان رده خوبی باشد.

سخت‫افزار این روتر از 12 آمپلی‫فایر پرقدرت و 3 آنتن استفاده می‫کند که می‫تواند با عبور وای‫فای از دیوار حتی مکان‫های مرده را هم پوشش دهد. هم‫چنین 4 درگاه شبکه باسیم و یک درگاه USB به روتر AC1750 کمک می‫کند تا فایل‫ها را در تمام شبکه به راحتی به اشتراک بگذارد.

 

این روتر با وزن کم بطور شگفت‫آوری قدرت زیادی دارد و همان‫طور که در تبلیغ آن گفته شده در زمینه ارسال سیگنال بسیار خوب عمل می‫کند: تست‫های مختلفی از نظر اتصال و سرعت روی سخت‫افزار این روتر انجام گرفته است. کنسول بازی در محیط تست در زیرزمین قرار دارد و قبلا با کابل‫کشی شبکه آن را به کامپیوتر شخصی که مخصوص بازی است و در اتاقی در کنار آشپزخانه قرار دارد اتصال داده می‌شد. ولی با استفاده از این روتر می‌توان از وای‫فای آن به راحتی هر دو دستگاه را با هم شبکه کرد. محیط تست دارای دیوارهای قطور است. روتری که شرکت ارائه‫دهنده اینترنت می‌دهد خیلی از جاهای محیط تست قابل پوشش‫دهی نیست و نمی‫توان با استفاده از آن در هر جایی ارتباط شبکه وای‫فای را برقرار کرد ولی با روتر جدید AC1750 این کار به راحتی میسر شد. قدرت سیگنال‌دهی این روتر در مسافت‌های طولانی مانند ایستادن در خیابان نیز خوب ارزیابی شده است. 

یکی از موارد جالب و جذاب این روتر صفحه لمسی 4 اینچی آن است که دقیقا جلوی روتر قرار دارد. نصب آن چند دقیقه بیشتر طول نمی‫کشد و انجام تنظیمات لازم برای شبکه به آسانی استفاده از صفحه لمسی آن است. برای انجام تنظیمات لازم نیست که حتما روتر به لپ‫تاپ یا کامپیوتر وصل شود تا با  استفاده از اینترنت این کار صورت گیرد.

استفاده از صفحه لمسی باعث می‫شود کار تنظیمات بی سیم و حتی به‌روز کردن فریم‫ویر دستگاه برای افراد معمولی هم ساده و راحت باشد. چون‫که برای این کار معمولا یک سری راه‫های استاندارد وجود دارد که مخصوص افراد حرفه‫ای است و موجب آزار کسانی می‫شود که کاربر خانگی هستند و خیلی به دنبال بحث تخصصی و حرفه‫ای آن نیستند.

مثلا فرض کنید اگر می‫خواستید به کسی یاد بدهید چگونه باید تنظیمات روتر را انجام دهد مجبور بودید با استفاده از لپ‫تاپ یا تلفن به روتر دسترسی داشته باشید. اما با دستگاه جدید لازم نیست که دسترسی مستقیم به آن داشته باشید که قطعا این مسئله کار را بسیار راحت‫تر می‫کند به¬ویژه برای افرادی که خیلی با شبکه سروکار ندارند یا اصلا به آن علاقه‫ای ندارند. حتی می‫توان از تنظیمات پیشرفته شبکه هم به راحتی استفاده کرد.

به‫خاطر وجود فرزندانم بعضی از سایت‫ها را در داخل خانه در لیست سیاه قرار می‫دهم تا نتوانند به آن دسترسی داشته باشند. با روتر جدید این کار فقط چند دقیقه طول کشید، بعد از آن به‫راحتی شبکه میهمان را تنظیم کردم تا بتوانند از طریق تلفن همراه یا تبلت به شبکه وصل شوند. خیالم راحت بود که بعد از وقت خواب نمی‫توانند بصورت پنهانی از اینترنت استفاده کنند. سپس رمز شبکه را برای دسترسی خودم و همسرم تغییر دادم و تمام این کارها به‫راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام شد. دقیق‫تر بخواهم بگویم کل این فرآیند با استفاده از صفحه لمسی روی روتر 5 دقیقه زمان برد.

این روتر از هر لحاظ یک محصول فوق‫العاده است. کسانی که داخل خانه به دلیل تعدد دستگاه‫هایی که به اینترنت وصل می‫شوند نیاز دارند که قدرت سیگنال‫دهی و پوشش خیلی خوبی داشته باشند ولی از طرفی اصلا دوست ندارند که زمان زیادی برای تنظیمات شبکه صرف کنند و معمولا هم با خراب‫کاری و به‫هم زیختن شبکه همراه است می‫توانند با خرید این روتر بیشترین لذت را ببرند. قدرت بسیار زیاد در کنار ساده بودن کار با آن، ترکیبی به وجود آورده که قبلا مشابه آن در دنیای روترهای وایرلس به ندرت دیده شده است.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 28 ارديبهشت 1395 10:27
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

درباره ما

شرکت آشکار سازان امواج گلستان مجری راه اندازی شبکه های کامپیوتری، بهینه سازی شبکه موبایل، فروش تجهیزات مخابراتی در استان گلستان و سراسر کشور فعالیت می کند

تماس با ما

آدرس: استان گلستان، گرگان، خ ولیعصر، عدالت 16
ساختمان مرجان، واحد 204
ایمیل: abolfazl.ebrahimnejad@gmail.com
تلفن 32342992 - 017
همراه: 9732 377 0912
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…