Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/h101086/domains/golestanwave.ir/public_html/plugins/system/ws_blankgallery/ws_blankgallery.php on line 39
معرفی اعضا شرکت آشکار سازان امواج گلستان ابوالفضل ابراهیم نژاد
SJ Kay - шаблон joomla Joomla

ابوالفضل ابراهیم نژاد در مرداد ماه 1363 در شهر گرگان متولد شد و تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان نمونه دولتی استرابادی شهر گرگان با با معدل 18.34 به پایان رسانید. در کنکور سراسری موفق به اخذ پذیرش از دانشکده برق

ابوالفضل ابراهیم نژاد در مرداد ماه 1363 در شهر گرگان متولد شد و تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان نمونه دولتی استرابادی شهر گرگان با با معدل 18.34 به پایان رسانید. در کنکور سراسری موفق به اخذ پذیرش از دانشکده برق دانشگاه صنعتی سجاد مشهد شد. سپس تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه سراسری شیراز در رشته کنترل در مقطع کارشناسی ارشد به پایان رساند.

ایشان در حال حاظر در بخش انتقال اداره ارتباطات زیرساخت استان گلستان مشغول به فعالیت می باشند.همچنین به عنوان مدرس در دانشکده های مختلف دانشگاه های استان گلستان نیز به فعالیت اشتغال دارند.

ایشان در سال های 1391 و 1392 به عنوان مدیر پروژه موبایل استان در بخش بهینه سازی فعالیت داشتند.

در زمینه پژوهشی دارای چندین مقاله داخلی و خارجی و ویراستاری کتاب دارای نامه علمی خود دارند.

رزومه مدیر عامل را می توانید از اینجا دریافت نمایید

مصطفی ابراهیم نژاد در اسفند ماه 1364 در شهرگرگان متولد شد. پس از به پایان رساندن تحصیلات در سطح متوسطه موفق به اخذ مدرک دیپلم انسانی با معدل 19.20 از دبیرستان ایرانشهر در سال 1383 گردید. پس از آن با شرکت در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه 820 و اخذ پذیرش در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران گردید. ایشان تحصیلات خود را در سال 1388 با معدل کل 16 به پایان رسانید. پس از اتمام دوره خدمت مقدس سربازی در کنکور تحصیلات تکمیلی موفق به ورود به دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران گردیدو در سال 1393 با معدل کل 18.34 به عنوان دانشجوی ممتاز و نمونه دانشگاه از این دانشکده فارغ التحصیل گردید.

ایشان در طول دوران تحصیلی آکادمیک خود به عنوان دبیر انجمن علمی دانشکده حقوق دانشگاه مشغول به فعالیت علمی و پژوهشی بودند و همواره فعالیت های علمی را به عنوان سرلوحه برنامه کاری خود در زندگی قرار داده اند.

در سال 1391 پس از شرکت در آزمون وکالت و کسب رتبه ممتاز موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک دادگستری گردیدند و در حال حاضر به عنوان یکی از وکلای برجسته در سطح استان به امر وکالت اشتغال دارند.

 نظر به تجارب علمی ایشان از سال 1394 الی 1396 به عنوان دبیر کمیسیون علمی-پژوهشی کانون وکلای دادگستری گلستان منصوب و همچنین از اردیبهشت ماه سال 1396 به عنوان مدیرداخلی کانون وکلای دادگستری  استان به این امر اهتمام دارند.


در فروردین سال 1348 در مشهد متولد شد. تحصیلات متوسطه خود را در شهر گرگان به پایان رساند و در کنکور سراسری دانشگاه در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی موفق به اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گردید. سپس در همان سال با شرکت در کنکور تحصیلات تکمیلی و کسب رتبه 1 کشوری در همان دانشگاه موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد با معدل 18.20 گردید.ایشان از سال 1368 به عنوان معلم و مدرس دانشگاه در دانشکده های سطح استان گلستان مشغول به تدریس میباشند.

در آبان ماه سال 1336 در گرگان متولد شد. در سال 1355 موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در رشته علوم طبیعی گردید. در سال 1356 موفق به اخذ بورس تحصیلی در رشته پزشکی از دانشگاه مانیلا گردید ولی به دلیل روحیه جهادی و دفاع از وطن توفیق خدمت در جبهه های دفاع مقدس را تا سال 1365 در کارنامه درخشان خود ثبت کرد. در سال 1369 موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم در مقطع ابتدایی و سپس مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی در سال 1376 از دانشگاه فرهنگیان شد. همچنین ایشان در سال های 1363 تا 1378 به عنوان بازرس و مدیر حج تمتع و عمره با سازمان حج و  زیارت استان همکاری نزدیکی داشتند.

در اردیبهشت سال 1372 در گرگان متولد شدند.پس از به پایان رساندن دوره متوسطه در دبیرستان چراغعلی با معدل کل 19.92 موفق به اخذ مدرک دیپلم در رشته علوم تجربی گردید. ایشان پس از کسب رتبه 213 در زیرگروه 3 منطقه 2 در سال 1390 موفق به اخذ پذیرش از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گردید و در حال حاضر به عنوان یکی از دانشجویان نمونه کشوری با معدل کل 17.80 مشغول به تحصیل میباشند.

درباره ما

شرکت آشکار سازان امواج گلستان مجری راه اندازی شبکه های کامپیوتری، بهینه سازی شبکه موبایل، فروش تجهیزات مخابراتی در استان گلستان و سراسر کشور فعالیت می کند

تماس با ما

آدرس: استان گلستان، گرگان، خ ولیعصر، عدالت 16
ساختمان مرجان، واحد 204
ایمیل: abolfazl.ebrahimnejad@gmail.com
تلفن 32342992 - 017
همراه: 9732 377 0912
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…